3 matcher i helgen ! ;o

Hejsvejs !
Nu sitter jag med mamma o pappa o kollar
på Hockey VM
Gooooooo SVERIGE !

Medans Josse ska ta hem några kompisar snart (kl är licom snart 10?)
Men dom ska kolla på typ värsta rysaren !
Myysigt !
Nej men
Jag fick nyss ett samtal av Fanna BK F 96's ledare.
Och dom frågade om JAG ville vara med och spela DM semi match
Med DOM !
Jag bah:
Ojj, JA !
Hah, Då får man spela med Lovisa B(L)odin.
Mysigt !
Men jaa,
Sen idag hade vi match.
Surt.
Vi ääääägde match i första halvlek.
Vi gjorde mål i början, sen hade vi slera lägen.
Sen så gjorde dom mål när d va nån skund kvar !
Och sen så blev d 3-2 tillslut till dom.
Dumma Alsike !
Men aja,
Blev så sjuuuukt arg,
Jag gjorde ribba och typ ååh !
Flera andra saker som inte gick in !m
Surt,
Men jaa.
Vi är ju lediga imorrn !
Skööönt !
Så jag ska tagga till match !
Usch va pinsamt.
Jag kommer suuuuga !
Men guuud, nu vart ja nervööös !
Aja,
Hoppas Lollo  Tar hand om oss
Nej,
Men nu ska jag fortsätta kolla !
Puss hej leverpastej ! <3

Commen'ts :]

Vad vill du att vi ska veta?:

Name please !:
L a t ? :]

Kontakt?: (publiceras ej)

Fyll i din blogg om du vill ha svar:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0