Buuuusigt !

Hej mina vänner
Jag sitter i Skolan meed matilda och Elin.
Vi sitter och gör läxor,
men jag tog en liten paus !
Heh,
Jaa jag hann nt blogg nå mer igår.
Vi hade ju öppethus d sög btw.
Men sen när ja kom hem kollade vi på Screem 4 !
Med mammi o pappi.
o Josse...
Aja,
Den va inte så läskig.
men heh jag blev ändå skit rädd.
Men vi haer inte kollat klart på den
SAka väll gör d snart?
Men haha d läskigaste var när jag skulle gå ut med Tindra efter filmen
Haha, när jag gick ut,
Så kollade jag upp.
HAHAHH då var mitt fönsteröppet !
HAha,
Så jag kom på att jag hade öppnat de innan vi kolla på filmen.
Hah,
så d kanske va nån där när jag såg!
men aja.Nu har vi språk snart !
Så jaa,
Vi kanske hörs ikväll.
IMORRN ÅKER VI TILL LISEBERG BTW !
Fett najjs!
men jag kommer nog inte hinna blogga efter skolan!
Då ska ja va me Alva o Madde.
För vi ska åka på match kl 4 !
Så vi har bråttom !
hehe, :))
Men aja.
Jag får försöka blogg när ja kommer hem.
Annars så hälsa mej hejjdåå.
För då bloggar ja nt på 2 dagar tror ja!

men aja.
Puss hejj <3

Commen'ts :]

Vad vill du att vi ska veta?:

Name please !:
L a t ? :]

Kontakt?: (publiceras ej)

Fyll i din blogg om du vill ha svar:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0