Dåligt Tjejor !

Hej IGEN !
Nu är jag arg,
För ingen annan har bloggat !
Nu får ni kärpa er tycker jag!
D är bara jag som bloggat idag !
Dumma ALVA o ELIN !
Aja.
Nu är jag helt slut.
Men grymt kul helg har det var !

Imorrn då.
Skolan somvanligt.
Skönt med kort dag !
Sen så på kvällen träning !
Mysigt !
Och sen så, CHILLA !

Sen har d kommit upp en irriterand grejj!
Den 25, ska jag Alva, Julia o Sandra G
Åka till Liseberg !
Men den dagen har vi semi DM, med mitt vanliga lag.
Alltså 97orna!
Men jag vill verkligen vara med på den !
Är inte uttagen än. Men vill Verkligen !
Mot ESK.
Åååh.
Jag skickade ett SMS till alla.
Hoppas d går bra.

Haha, var bara tvungen att lätta på hjärtat.

Och d tycker jag oxå att ni ska gö !
Ni är väldigt dåliga på att kommentera !
Vi har ganska många besökare om dan !
Satt... Ni borde kommentera !
Tycker jag !
Klicka bara på lätta på hjärtat <3 under inlägget !
Så vore d kul !

Btw, ska kanske spela final med 96 orna
HÅLL TUMMARNA MED MEJ!

Btw..
JAG  
Men aja.
Nu ska jag somna till Pirates -
Go natt sötisar <3

Commen'ts :]

Vad vill du att vi ska veta?:

Name please !:
L a t ? :]

Kontakt?: (publiceras ej)

Fyll i din blogg om du vill ha svar:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0