Elin Hammarström ! :D

Hej bloggen :)

Ja idag hade vi som sagt spanska prov:) Kändes riktigt bra faktist :)

Jag hoppas att jag iallafal får ett G :)

Ja idag så följde jag med Elin hem var riktigt kul vi red ut jag red mossan som jag kallar han men han heter macintosh tror jag det stavas ;P

Jaja det gick väl bra i början men sen bölev det bara väre jag red barbacka och ni vill inte veta hur dålig jag är !!

Jaja vi klättra lite och så men sen så skulle vi gå ner och det gick lungt och fint så jag längde tyglarna lite och då ba fick nåt i huvet och sprang i väg sen stanna han och jag hängde på halsen, så jag släppte för jag kände mig dum och då springer han iväg igen och jag ligger där på marken ;D haha ja men så springer Elin efter och fångar han åt mig och jag ba : Jag är så klumpig hela tiden;) Elin ba nej han är bara dum ;D Haha men det var mitt fel hela tiden :) Gullig person det dära :P Men nu har jag ganska ont i låret efter fallet så kan knappt böja mej ner men men det får man ta om man ska rida :P Nu ska jag duscha sen ska jag äta sen ska jag hämta mina underbara kusiner // Puss hej lever pastej ;) Elin


Commen'ts :]

Vad vill du att vi ska veta?:

Name please !:
L a t ? :]

Kontakt?: (publiceras ej)

Fyll i din blogg om du vill ha svar:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0