Foootboll ! ;]

Hej blogg vänenr haha <3

Nejj men. Nyss var jag  o Alva och våran vän Madde och spela fotboll
i Fanna !
D var kul.
Förutom att d var grymt varmt.
Och gryyyyyyyyyyyymt mkt mygg!
Hatar mygg jävlarna ahah <3

Men iallafall. Träningen var kul.
Satt nu ska jag väll kolla lite på Eurovison Song Contest.
Haha, sääämst att Eric Saaaaaade vann.
två ord TÖNTIG LÅT
Bah:
Jag ska bli populär ?
Haha, piiinsamt !

Sexxi ögonbryn !
MUMS.
Usch, ful Ful FUL <3
Våran kompis Sandra är typp kär ihonom,
Ful !
+ att hans röst låter som om nån skärt av stämbanden eller vafan d heter !
Men aja.

Imorrn har vi Operation Dagsverk !
Kuuul!
Nej. Men iallafall så är vi lediga från skolan.
Nice !
Fast vi måste typ tjäna ihop 100:-
Jag har iiingen aning om va jag ska gö!
Greate !
Men aja. Ska kila iväg.
Får väll se när dom andra töntarna gör nå mer inlägg.
Elin har inte gjort nått.
Hihih, så jag leder !
aja, puss hej xoxo Louiise

Commen'ts :]

Vad vill du att vi ska veta?:

Name please !:
L a t ? :]

Kontakt?: (publiceras ej)

Fyll i din blogg om du vill ha svar:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0