Första inlägget för mig...

Hejjsan alla glada!  Idag (10/5 2011) startade jag, Louise o Elin våran blogg. Fråga inte hur vi kom på bloggnamnet...  Lite om mig, jag heter Alva o är snart 14 år, fyller i november (ganska sent ellerhur). Jag gillar att spela innebandy i Lamadjuret, vi äger mest! 1:a i seriieen...  Sen spelar jag fotboll i Fanna, är ganska ny där. Jag, Louiise och Madde började där när vårat lag la ner...
Jag gillar också att vara med kompisarna o så älskar jag djur! Btw jag ska skaffa världens sötaste valp till sommarlovet!! (skriver mer om det o lägger upp bilder snart, läs vettja!) Jaa vad ska jag skriva mer? Kommer inte på så mycket just nu + att jag ska på fotbollsträning =)  Jag, Louise o Elin lägger upp mera skojiga saker senare!
 


 Ful bild!


Commen'ts :]

Vad vill du att vi ska veta?:

Name please !:
L a t ? :]

Kontakt?: (publiceras ej)

Fyll i din blogg om du vill ha svar:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0