Grönalund :D

Hej bloggen:)

Ja igår så va jag i stallet och red Rolf själva ridningen gick super men när jag skulle sitta upp och rida till ridhuset så kommer det fram en man och ba gud vilken fin häst. Jag ba ahh tack typ :P sen höll han på med Rolf typ hela tin.

Så jag ba nu ska jag sitta upp så då kanske han bits . Han ba nej det gör han inte :O jag var som ett frågetecken ;)

Jaja men sen när jag kom tillbaks så var han kvar. Jag ba fan typ . Men jaja man måste ju vara trevlig och så. Ja men så kom han fram och ba kan jag få sitta upp . Ehh jag ba asso jag vet inte för.. Han ba nej men de är lungt jag kan rida . Jagba ehh okej ??? :O Så han ba försökte sitta upp så fråga han om vi hade någon pall jag ba jaa .

Jag va helt paff sen så satt han upp så  kommer hans lilla tjej och frågar om han ska rida och han ba ja jag ska bara skrita lite och se om jag kan. Jag typ höll på att explodera för det hade han ju inte frågat om han fick så han höll på och skritta på stallplan så går jag till Minna och jag ba han är knäpp i huve hón ba vem är det där ? Ja men sen nöär han äntligen klev av så ville han typ aldrig släppa taget om han jag ba, mmh hela tin för att jag ville ju inte stå där hela dan.

Ja han va heelt dum i huvet !

Men men nu fick i höra vad som hände igår så idag ska jag till grönalund :D Med mamma, sofie Ida och Emma :) Kommer bli as kul !! :) Men nu ska jag fixa mig till grönan så hej då // Elin


Commen'ts :]

Vad vill du att vi ska veta?:

Name please !:
L a t ? :]

Kontakt?: (publiceras ej)

Fyll i din blogg om du vill ha svar:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0