har.... kuuul.

Hejsvejjs.
Nu sitter ja och käkar papparskladdkaka.
Mums,
Jag skulle baka. så degen ahah,
Asså den va skit go om ja får säga d !
Om sen när jag kolla den efter en kvart så var den snuuuuuus torr.
*tears*
Aja. så den vart skit äcklig.
Men äter den me lite grädde.
Då blir d godare !
Iallafall idag änså länge.
Hmm, jag ska berätta lite om vad jag gjort.
Men vet inte vad jag ska börja med.
Hmm.
Och jag kan iallafall säga att jag har haft en grymt ...... TRÅKIG DAG !
Jag har allvarligt inte gjort någonting.
That's sucks men !
Jag ville dra till stan.
Men d var typ ingen som kunde, eller så vill dom inte ?
Men sen så ville jag kolla på när mitt lag har match.
Jag vart ju inte uttagen till den.
Ska spel onsdag istället.
Men iallafall så ville jag åka dit.
Men hade ingen skjuts.
För d var opå Fanna IP.
Och d tar tid att gå dit.
Sen så har jag inte gjort nått mer.
Ja har suttit och glott på samma FB händelser HELA DAN FAN !
Osociala människor d finns asså !
Heh, aja.
Sen nu fick jag reda på att Flickor 98 har hemma macth idag (Lagunda)
Så jag ska väll kila ner och glo p dom.
Alvas lilla syrra spelar där.
Så Alva ska oxå ner.
Alva fick damp på mej på msn idag btw.
Hon fick typ damp för attjag hade tagit andra bilder på henne än va hon hade skickat och satt på bloggen.
Även fast dom e sjukt fina.
För hpn ville bara ha svart vita bilder.
Men d blir inge snyggt så jag tog några andra på henne.
Så hon fick D A M P ahhah.
Nejjdå men aja.
Jag ska snart gå ner.
Jag väntar på att Emil o Amanda ska ringa.
För dom kanske oxå ska me ner.
Men iallafall.
Vi hörs !
Laddar upp lite pix på mej innan (A)

Snygg............................. *host*

Driv bild..

Joo, tjusiga .. jag !



Men hejjdåå, kramisar <3

Commen'ts :]

Vad vill du att vi ska veta?:

Name please !:
L a t ? :]

Kontakt?: (publiceras ej)

Fyll i din blogg om du vill ha svar:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0