Helloooo ! :]]

Hej allablogg läsare !
Nu är jag hemma.
Jag har sovit hos Julia inatt !
Hundarna var hemma själva så jag va tvungen att få hem.
Men d är bara mysigt !<3
Så nu sitter dom här me mej <3
Men iallafall.
Igår spelade jag match med 98orna.
Jag tyckte att d gick ganska bra,
Men mamma o pappa tyckte ja var dålig.
Känns bra !
Nejj men i matchen blev d iallafall 1-1,
Så d var väll okeii!
Men aaj.
Sen åkte vi hem till mormor och åt mat där !
Så då åt vi lite kött.
D var gott som vanligt.
Sen cykla jag hem till Julia,
Så sov jag där !
Det var myyysigt !
Aja.
Nu vet jag inte vad jag ska göra.

Hah, btw nån som tror att jorden går under ikväll!
Asså jävla idioter soom håller på att säga sånt.
Dom måste ju fatta att alla blir rädda !
Och att göra filmen 2012 !
Så jävla dumma i huvet !
Dom kunde väll ha gjort en film 2212 ?
Jävla idiotwer asså!
Dom måste ju fatta att om barn här sånt så kanske dom blir rädda?
Och tänkt de kanske e as många som tar sj mord för att dom inte vill dö
såhär typ när jorden går under.
Dom kanske dödar familjen så att inte dom ska lida!
Asså fatta !
Och om nån person skriver om d.
Måste dom på nyheterna skriva om d,
Och göra en såååå stor sak av d !
Sååå larvig.
Jag kan erkänna att jag blir t o m lite rädd av d.
Jävla idioter asså !

Domedagsprofeten Harold Camping förutspådde att en
världsutplånande jordbävning skulle slå till klockan 18
 i Nya Zeeland och sedan svepa över resten av jorden
.
Det blev bara lite dimma.

1994 tog Sverige både OS-guld i ishockey och VM-brons i fotboll
– men någon apokalyps blev det inte, trots att bibelkännaren
Harold Camping hade förustpått det. Han tillstod i efterhand att han
”kanske hade räknat fel”.


Commen'ts :]

Vad vill du att vi ska veta?:

Name please !:
L a t ? :]

Kontakt?: (publiceras ej)

Fyll i din blogg om du vill ha svar:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0