Hellu nya bloggen ^^ ♥

Hejhej alla ''nya'' bbloggläsare.
Om nån ens läser den höhöh !

Men iallafall.
Jag heter Louise och jag är 14 år.
Fyllde sista April !
Och jag spelar innebandy med bästa laget Lamadjurets Aibc,
Och inte för att skryta men... vi vann serien med 8 poäng i år !
Och spelar fotboll i Fanna BK som jag nyss börjat i !
Sen hemma har jag en egen gullunge som heter Tindra.
Min hund
Och tjaa. går på Örsundsbro skolan.
Men mina andra ''blogg partners''

Elin & Alva


Here i'am, rockling lika a hurricane !

Jooh. d var väll lite om mej.
Jag har en egen blogg som jag själv bloggar på.
Fast bloggar typ aldrig. ska kärpa med i denna blogg!

Puss o hejj !

Bara så ni vet. så kan man se vem som bloggar, på kategorier.
Så jag bloggar på min ''Louiise :] (hjärta) )

Commen'ts :]

Vad vill du att vi ska veta?:

Name please !:
L a t ? :]

Kontakt?: (publiceras ej)

Fyll i din blogg om du vill ha svar:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0