Hiss Diss ?

Hejsan alla 34 blogg läsare.
HAH, fatta andra dan vi bloggar, redan 34.
Scooore !
Men aja.
Vad tycker ni om bloggen?
Fixade den nyss.
Höll på att trixa och fixa en del.
Första gången någionsin jag fixar en blogg.
på blogg.se !
Applåder HAHA <3
Nejj.
Men iallafall.
D här är bara till fälligt.
Min syrra ska fixa den bra sen!
Hoppas jag !

Och Alva dissa mej idag !
Najjs !
Nej då.
Men hon ville inte komma för hon orka nt fixa sej HAHAH <3
Dumma alva !
Sen fick hon ''plötsligt'' ont i huvet HAH <3
Nejj, men d e lugnt.
Jag satt och rita under dan.

Och tjaa.
Kan inte säga att d ä min bästa.
Men jag kan säga att den ser bättre ut i verkligheten än på bild !
För nu ser man allt så tydligt.
Så den ser mkt bättre ut i verkligheten !
HAHA <3

Men aja.
Nu ska jag sova te nån film.
Mysigt,
Med min gull hund ! <3

Här e nog världens gulligast hund ! <3
Älskar henne över hela mitt hjärta
Mest av allt på jorden !


________________

Elin har en del och ta ikapp nu med !
hahahahhaha, hon gjorde ju ett litet inlägg här om dan haha <3
Gulligt! <3

Men nattinatti alla bloggvänenr ! <3


Commen'ts :]
Postat av: Matiilda :3

Sv: Hahahah, vaddå? Jag tycker den vart asgrym (a) x']]<3



Grym bild hörru! :D

2011-05-12 @ 16:37:17
URL: http://genomlivethandihand.blogg.se/

Vad vill du att vi ska veta?:

Name please !:
L a t ? :]

Kontakt?: (publiceras ej)

Fyll i din blogg om du vill ha svar:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0