I'm in school!

Hola!
haha, nej men tjenare alla vänner !
Nu sitter jag i skolan !
Ouups !
Vi var lunchrast.
Kul....
Går in om 20 min.
Elin o Matilda sitter och gör bokrecention.
Men iallafall.
D har inte hänt nått spec idag.
Jag är ganska förkyld.
Pallar inte spela match !
ÅÅÅÅÅÅÅÅH.
Jag hostar typ hela tin.
Hatar't !
Men jaa, sen nu ska vi ha Engelska.
Vi ska typ spela. Thats nice !
Men sen så slutar vi
FAN VA GÖÖTT !
Hahah,
D REGGGGGGGGGGGGNAR !!!!!!!


hah, Elin Dampar HAHAHA <3
hon vill att alla ska veta !
Asså tilllägger hon-

Matilda:
D är klart din dumma subba.
Gillar du pedofiler?


haha, hon läser ur en bok !
Hah,
NU ska jag hjälpa otekniska Matilda med hennes blogg!
Puss och hej  !<3

Commen'ts :]

Vad vill du att vi ska veta?:

Name please !:
L a t ? :]

Kontakt?: (publiceras ej)

Fyll i din blogg om du vill ha svar:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0