Jahapp... ;)

Hejjsan! Idag har vart en trött dag... Hade sån himla huvudvärk i bussen så jag ville bara hem o sovaaa! Men icke, när man kommer hem är man tvungen att äta nått, klä på sej matchkläder o åka o spela fotbollsmatch, inge vila där inte   Men det var en ganska rolig fotbollsmatch fasten vi förlora, tappade typ räkningen vid 7-0 x)   Men vi kan faktiskt skylla på att dom är bäst i Sverige!  Dom är sjukt bra!

Jag kom hem typ halv 10 och fasten jag helst skulle vilja gå o sova så måste jag skicka en bokrecension till vår lärare. Så då passar jag på att blogga lite för det är roligare

Nu längtar jag till på söndag, då ska jag vara med Fanna f-98 och möta min syster som spelar i motståndarlaget    O vad händer imorn då? Jo jag ska åka o shoppa lite sommarkläder o sånt!  

Vi hörs imorn!
KRAM
 

 Boken jag skrev bokrecension om.
             Faktiskt ganska bra ;)


Commen'ts :]

Vad vill du att vi ska veta?:

Name please !:
L a t ? :]

Kontakt?: (publiceras ej)

Fyll i din blogg om du vill ha svar:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0