Jippie!!

Ja!! Idag kom lite av mina kläder jag beställde.

Har längtat efter dom så !

Just nu funderar jag på omm jag ska ta och läsa lite på min svenska läxa.

Vi läser som högläsningsbok Tysnadens hus. Ohh läskigt;)

Haha nej men den är lite seg i början för man fattar typ inget men sen när man typ kommit en bit in i boken så är den mycket bättre :D

Ja nu tycker jag att ni ska ta och kommentera lite har lite tråkigt så jag vill skriva av mig lite på era kommentarer :P

Haha tittade just in min musik lärares profil där hade ica satt ut att det ver extrapriser på vårkukar xD Hahah jag tror jag dör.

Hur mycket failade inte ica nu xD

Jaja nu ska jag nog göra svenskan hejsvejs// Puss Elin


Commen'ts :]
Postat av: Cissi

Den boken läste jag en del av men sen var den för läskig så jag slutade läsa, hehe x)

2011-05-13 @ 20:49:01
URL: http://forfour.blogg.se/

Vad vill du att vi ska veta?:

Name please !:
L a t ? :]

Kontakt?: (publiceras ej)

Fyll i din blogg om du vill ha svar:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0