Lite om mig!

Ja jag sa ju att jag skulle skriva lite om mig sjäv ;) 

OM JUST DIG

FULLSTÄNDIGT NAMN :  Elin
FÖDD : 1997 1/11
var bor du:
SMEKNAMN : Typ inte så många men wimpan elle ellen lite allt möjligt  
FAMILJ : Mamma, Pappa, Syster
INTRESSEN : Hästar och rida
SKOLA : ****

HAR DU UNDER DENNA MÅNAD..


SAKNAT NÅGON :
Ja
ÅNGRAT NÅGOT : Ja
LJUGIT : vet inte, har ja säkert !
SVIKIT NÅGON : Tror inte det ?
KÄNNT DIG SÄMST : ?
GRÅTIT : NääH ?
SKRATTAT : Ehh ja hela tiden.
VARIT SJUK : Ehh nej tror inte det
VARIT UTOMLANDS :
TRÄFFAT NÅGON SOM DU CHATTAT MED PÅ DATORN : Joh !


KÄNSLOR



GRÅTER DU OFTA : Njaa.!
SKRATTAR DU OFTA :  Såklart !
HUR KÄNNER DU DEJ JUST NU: Trött!
HUR HAR DU MÅTT SENASTE TIDEN: Bra
HAR DU FUNDERAT PÅ SJÄLVMORD: Nej !
NÅGON/NÅGRA HEMLIGHET/ER FÖR DINA FÖRÄLDRAR : ja?


KÄRLEK!


FUNNIT KÄRLEK DENNA MÅNAD:
Neej
BLIR DU LÄTT FÖRÄLSKAD : Nee
ÄR DU KÄR I KÄRLEKEN : wtf?
TROR DU PÅ ETT FÖRALLTID: Jah!
ÄR DU FÖRÄLSKAD JUST NU: Nä!
OM JA, VEM : inge
HUR MÅNGA HAR DU VART TILLSAMMANS MED DENNA MÅNAD : 0
HUR MÅNGA GGR HAR DU STRULAT DENNA MÅNAD : 0
HAR DU BLIVIT SÅRAD AV KÄRLEKEN : nee
HAR DU BLIVIT LYCKLIG AV KÄRLEKEN: Aah
VILKEN SORTS KILLAR GILLAR DU : Muskulösa, snälla roliga snygga 
SKA EN KILLE VARA SÖT ELLER HET : Båda !
SKA EN KILLE VARA LÅNG ELLER KORT : LÅNG
SKA EN KILLE VARA BLOND ELLER BRUNETT:  Njaa spelar ingen roll!

UTSEENDET PÅ DIG


BRUNETT ELLER BLONDIN: Jag e blond
ÖGON FÄRG: Blå
LÅNGT ELLER KORT HÅR : Mellan?
SNYGG ELLER FUL: Ful! ?
NÖJD ÖVER DIG OCH DITT UTSEENDE: Nej !
HAR DU LÅNGA NAGLAR: haha ja långa och korta beror på vilket finger man tittar på ;)
SMINKAR DU DIG: Jao !
VARFÖR,ÄR DU INTE VACKER UTAN ?  Nej !


Ja det va väll allt men kommentera mycket nu älskar det ;D  Ja juste tänkte att ni kanske ville se hur min kanin ser ut så jag kan ju fixa lite bilder snart så får ni se jaja nu ska jag typ plugga lite. Blää men men ;D / Elin


Commen'ts :]

Vad vill du att vi ska veta?:

Name please !:
L a t ? :]

Kontakt?: (publiceras ej)

Fyll i din blogg om du vill ha svar:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0