Zalle :)

Hejjan alla glada där ute! Om det är nån som ens läser bloggen, får hoppas att vi får lite läsare 

Nu har jag tänkt att skriva lite om min hund som jag ska hämta efter skolavslutningen, fast om det inte finns någon av hans syskon kvar så måste vi hämta han en vecka innan!   Asså jag står inte ut att vänta längre! Viss äre jobbig när man känner så? 
Aja.. Det är iaf en Dansk svensk gårdshund, han e så jäv... himla söööööt!  Han e vit, svart o brun.
Vi har funderat hur mycket som helst på namn, tror jag har kommit på alla namn som finns eller som man kan hitta på på Z  Men typ i fredas bestämmde vi oss för Zalle!!  Om ni undrar varför just   Z    så är det för att uppfödaren helst vill att alla hennes valpar ska börja på det. (för dom som e intresserade gå in på www.stockmossens.dinstudio.se, det e deras hemsida)

Här kommer lite bilder på sötnosen från när vi var o hälsa på där för andra gången. På dom här bilderna är han 5 veckor :)



Här är Zalle =)



Här ser man hans teckning på kroppen :)



Buuusig





Nu e man trött efter allt bus... Så söt =)

Nu är man trött efter allt bus... söt!



Hahaa, först så tog jag upp Zalle i knät. Sen kom hans syskon en efter en o hoppa upp på mej, så man ser knappt Zalle :)  Det var jättemysit, men sen när alla började vakna till o började busa fick man se till att ingen ramlade ner... :o

Jag kommer ladda upp bilder efter varje gång jag hälsar på så ni får se hur stor skillnad det är



Hejdå! Nu ska jag fortsätta städa o så kanske jag bloggar lite ikväll också. Ojuste jag ska till Louiise lite senare så då kanske vi lägger upp nå skoj =) Kram


Commen'ts :]

Vad vill du att vi ska veta?:

Name please !:
L a t ? :]

Kontakt?: (publiceras ej)

Fyll i din blogg om du vill ha svar:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0