Nervöös !

Hejsvejss.
Har precis fixat mej lite.
Vaknade 10 idag !
Rekord. Brukar jämt vakna 8 satt
Nejj, men sen har jag typ inte gjort nå mer !
Förrutom att vart nervös.
Usch jag kommer suuuuga på matchen !
Pinsamt, jag kommer säkert gö så dom förlorar.
Typ missa mål 100 ggr !
Om dom ens vill passa mej !
OMG döööööör !
Hah, men jaaja.
Ska spela så bra och mkt somja orkar.
Försöka iallafall.
3 timmar kavr till vi ska åka...
Usch!

Men sen har jag inget mer att säga utom

PIIIIIIINSAMT SVERIGE !


Som hade ju kunnat vunnit,
Soppor.
Seriöst.
D känns som jag själv kunnat gö bättre.
Och jag kan inte ens åka skridskor.
Jag är som Bambi på hal is.
D är mitt sämsta ämne i idrott.
Bara så ni vet HAHA !


Nu ska jag gå. Hej dåå <3

Commen'ts :]

Vad vill du att vi ska veta?:

Name please !:
L a t ? :]

Kontakt?: (publiceras ej)

Fyll i din blogg om du vill ha svar:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0