Nyss kommit hem...

Hejsan! Nu har jag nyss kommit hem från fotbollsträning med Fannatjejerna  Gick väl sådär... när vi spelade match så snubblade jag o Elsa över varandra eller nått :S Så jag vrickade foten på samma ställe som jag gjorde på en innebandymatch för några månader sen. Otroligt att det vart på exakt samma ställe som då, ovanpå foten.
Jaja nog om det

Imorn ska jag ha operation dagsverke. Jag har ringt runt till alla hunddagis och zoon i enköping/bålsta och ingen kunde, eller så skulle några andra elever komma dit :/ :o Så det får bli en tråkig städdag hemma. Fast man måste ju inte vara med förstås ;P ääh det blir nog inte så farligt och ett extra plus, det blir skönt med sovmorgooon...  Vi hörs!

Sovmorgon! (Y)

 

Commen'ts :]

Vad vill du att vi ska veta?:

Name please !:
L a t ? :]

Kontakt?: (publiceras ej)

Fyll i din blogg om du vill ha svar:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0