Om mej ! :]]]]]]]]

Jaa, tänkte väll att ni som nt vet vem ja e ska känne mej bättre HAHA <3
Här e lite om moi !

OM JUST DIG

FULLSTÄNDIGT NAMN :  Louiise !
FÖDD : 1997 30/4
var bor du:
SMEKNAMN : Lollo kallar dem mej i Fanna ibland
FAMILJ : Mamma, Pappa, Syster
INTRESSEN : fotboll,  kompisar, innebandy
SKOLA : ****

HAR DU UNDER DENNA MÅNAD..


SAKNAT NÅGON :
Ja
ÅNGRAT NÅGOT : Ja
LJUGIT : vet inte, har ja säkert !
SVIKIT NÅGON : Tror inte det ?
KÄNNT DIG SÄMST : ?
GRÅTIT : NääH ?
SKRATTAT : Hmm.
VARIT SJUK : ´Jao !
VARIT UTOMLANDS :
TRÄFFAT NÅGON SOM DU CHATTAT MED PÅ DATORN : Joh !


KÄNSLOR



GRÅTER DU OFTA : Njaa.!
SKRATTAR DU OFTA :  Såklart !
HUR KÄNNER DU DEJ JUST NU: Seg !
HUR HAR DU MÅTT SENASTE TIDEN: Bra
HAR DU FUNDERAT PÅ SJÄLVMORD: tror nt !
HAR NÅGON/NÅGRA HEMLIGHET/ER FÖR DINA FÖRÄLDRAR : ja?


KÄRLEK!


FUNNIT KÄRLEK DENNA MÅNAD:
Neej
BLIR DU LÄTT FÖRÄLSKAD : Nee
ÄR DU KÄR I KÄRLEKEN : wtf?
TROR DU PÅ ETT FÖRALLTID: Jah!
ÄR DU FÖRÄLSKAD JUST NU: Nä!
OM JA, VEM : inge
HUR MÅNGA HAR DU VART TILLSAMMANS MED DENNA MÅNAD : 0
HUR MÅNGA GGR HAR DU STRULAT DENNA MÅNAD : 0
HAR DU BLIVIT SÅRAD AV KÄRLEKEN : nee
HAR DU BLIVIT LYCKLIG AV KÄRLEKEN: Aah
VILKEN SORTS KILLAR GILLAR DU : Muskulösa, snälla roliga
SKA EN KILLE VARA SÖT ELLER HET : Båda !
SKA EN KILLE VARA LÅNG ELLER KORT : LÅNG
SKA EN KILLE VARA BLOND ELLER BRUNETT:  Njaa spelar ingen roll!

UTSEENDET PÅ DIG


BRUNETT ELLER BLONDIN: Jag e blond, men tonat håret brunt !
ÖGON FÄRG: Blå
LÅNGT ELLER KORT HÅR : Mellan?
SNYGG ELLER FUL: Ful! ?
NÖJD ÖVER DIG OCH DITT UTSEENDE: Nej !
HAR DU LÅNGA NAGLAR: nej ! :'(
SMINKAR DU DIG: Jao !
VARFÖR,ÄR DU INTE VACKER UTAN ?  Nej !






____________________________________________

Tja, d var väll lite om mej hihi!
Nu ska ja gå o gö nått tråkigt!
Hejsvejjs <3


Commen'ts :]

Vad vill du att vi ska veta?:

Name please !:
L a t ? :]

Kontakt?: (publiceras ej)

Fyll i din blogg om du vill ha svar:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0