Ooooops!

Ooooopss, nu har jag inte bloggat på jätteeeelängeeee!!  Jag har vart jättetrött, det har vart så mycket i skolan och allt nu... Jag är jämt trött när jag kmr hem från skolan och på kvällarna när jag gått o lagt mej har jag pluggat längee...  Jag vet att Elin o Louiise har kunnat blogga men jag är inte så bra på det  Men jag ska iaf försöka blogga lite mer

Idag iaf så fyller pappa år så han har öppnat presenter o så har vi bjudit på fika till farmor, farfar, morfar o Mona, mumsit med blåbär o hallon smulpaj med vaniljsås, mummmmms.....  Efter fikat så spela jag pingis med syster o pappa  Snart ska jag ner o kolla på min systers match, där ska jag trägga Louiise också =) Sen får jag träffa den sötaste saken i världen.... Zalle!!!! Jag ska åka o hälsa på honom för 3:e gången! Nu är han typ 7 veckor och har nog växt på sig lite o fått lite bättre balans... Ska ta lite bilder o lägga ut till sen  Bye! ;)

Commen'ts :]

Vad vill du att vi ska veta?:

Name please !:
L a t ? :]

Kontakt?: (publiceras ej)

Fyll i din blogg om du vill ha svar:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0