Oooups !

Hejhej.
Jag glömde visst blogga igår.
Men jag ser att ingen annan heller gjort dt satt. !
Men iallafall.
Igår var d kul,
Träningen va as kul faktiskt.
D var roligt att spela match !
Heh, jag körde back !
Men iallafall !
Sen satt jag o träna till PROV
Engelska.
USCH !
Hatar d.
Men jag kan d mesta satt d är nt så jobbigt !
Men snart ska jag fixa iordning mej o äta frukost,
Så d ska jag väll göra.
Idag är d ingen träning !!
Ååååh!
Jag vill träna !
Och jag ska inte vara med och spela match i helgen !
S Ä M S T !
Vafan ska jag göra då?
Men sen på Onsdag ska jag spela match.
Så vi kmr åka till Liseberg Tors-Fre
Satt b blir nog kul !
Aja.
Nu ska jag dra.
Puss hej alla läsare !

Får en bild på mej me !


Commen'ts :]
Postat av: Matiilda :3

Sluta va så j*vla fin din bajsapa! :'O<3

2011-05-18 @ 20:12:42
URL: http://genomlivethandihand.blogg.se/

Vad vill du att vi ska veta?:

Name please !:
L a t ? :]

Kontakt?: (publiceras ej)

Fyll i din blogg om du vill ha svar:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0