Pengar !!

Hej bloggen ;)
Haha ja idag var det öppet hus :P
Ja det var väl kul ;) Men först gick jag hem till farmor och farfar och plugga lite och åt:P biffar mums! :D
Ja sen gick jag till Louise och där var Matilda också det va kul :)
Men jaja sen hade vi ju öppet hus och det kom väl lite folk till spanskan ( Hade det på öppet hus) ;P
Men gick mest runt och filura lite över allt;) Haha
Men nu ska jag ladda ner filmer så ni får hade bra.
Juste snart åker jag till spaninen om jävla ask molnen kan ta och dra åt helvetet haha ;)
Och det mitt inlägg ingentligen skulle handla om va att jag klara alla prov så jag får 200 kr :D Inte mycket men det är mer än vad typ alla i min klass får för dom får inget ;D haha aa men nu ska jag dra hejhej// Elin

Commen'ts :]

Vad vill du att vi ska veta?:

Name please !:
L a t ? :]

Kontakt?: (publiceras ej)

Fyll i din blogg om du vill ha svar:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0