Snabbt inlägg!

hejhej.
Nu håller jag på att plugga sopp skit SO
Hatar't.

Men idag har d vart kul tror ja.
Inte gjort nått spec.
Eller joo.
Vart med julia efterskolan.
D var kul.
Sen hade vi träning och d var inte kuul !
För jag sööög!
Jag har nog aldrig passat så dåligt i hela mitt liv.
Jag fick passa me Bellan.
Och d var såå grymt pinsamt USCH !

Men snart ska jag gå o sova.
För jag är trött as HELL !
Mmm,
Och imorrn är d två dagar kvar !
TILL LISEBERG !
Gu vad najjs d kmr bli !
Läääängtar.
Alla ska sova hos mej från onsda så d blir kul !


men imorrn ska Julia o Matilda Vilen medmej hem.
För vi har öppet hus på kvällen,
så då ska vvi vara innan.
För Matilda Hade ingen --
Aja, nu ska ja sova.
Pallar nt mer. !
Puss hej <3


EN SAK TILL
Omg, imorrn ska jag till en ortoped för jag ska
kolla min ruggrad för den e sne.
Men d kmr troligtvis nt hända nått för jag kmr nt väcka mer !
Men aja.
Jag kanske får korsett som Josse hade !
USCH!
Nejj men ja tror nt d !
Men iallafall,
Jag missar SO provet,
så jag får antingen gö d på lunchen eller typ nån annan dag ?
Nejj, men aaah.
Jag vet inte riktigt.
Men hejjddåå <3
Cp inlägg?

Commen'ts :]
Postat av: isabella

men du var ju jätteduktig louise :)

2011-05-24 @ 18:35:40
URL: http://isabellablomdahl.blogg.se/

Vad vill du att vi ska veta?:

Name please !:
L a t ? :]

Kontakt?: (publiceras ej)

Fyll i din blogg om du vill ha svar:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0