Soon Match !

Hejhej !
Nu är jag hemma.
Eller jag var hemma för en halvtimma sen.
Men jaa.
Nu är jag hemma.
Och jag ska snart kolla på ANTM, (americas Next top model)
Höhö.
Älskar d !
Men sen ska jag väll tagga inför match?
Hah, men ja e värsta seg idag.
Hah, aja.

D är ju hot as hell !
Ush.
Hah.
Sånt här väder kmr d va när vi ä på Liseberg !
Häääääärligt !
Måste åka colorado då !
Hah,
Nej men aja.
Idag har d vart kul.
Hade Idrott.
Och körde softboll !
De var kul !
Sen så var d inget spec-
Men asså d var en kul dag !

Aah,
Sen nu ska jag gå.
Puss o  syns..
Wich me Luck at the Game !

Kom dit o kolla om ni vill.
Korsängen kl.18
Fast vi kmr looosa satt !

Commen'ts :]
Postat av: Troyeira

Nice site... Very cool design! Useful information. Go on! Good Site

2011-11-03 @ 13:11:08
URL: http://troyeira.blogpaint.com

Vad vill du att vi ska veta?:

Name please !:
L a t ? :]

Kontakt?: (publiceras ej)

Fyll i din blogg om du vill ha svar:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0