SÖt sÖt SÖT!! :D

HEJSAN ALLA!!! Igår var jag Louiise och Amanda o kollade på min systers match, vi hade kul  Vi körde lite långbollar o skott på mål. När matchen var slut så träffa vi Niklas Wikegård! Louise tog bild på han o mej

Efter matchen hälsa jag på Zalle för 3:e gången  Asså jag visste inte vad jag skulle ta mej till!!!! Han o hans syskon var så hiiiiiimmmllaaaaaaaaaaaa sööööööööööööööööötaaaa!!!!!!!!!!!!  Jag trodde jag skulle dö...  Det är så himla kul när alla glada valpar kommer o hoppar upp på en, o man ser att dom blir skitglada!! Meen... dom e riktigt busiga, dom tog mina skor, min kameraväska osså förstörde dom busarna mina byxor lite grann -.- men det gör inte så mkt, man kan inte riktigt bli arg på sötisarna  Men gud vad han har vuxit! O nu kan dom springa utan att tappa balansen... men deras tänder är sylvassa, fick några småsår... 

När det var dags att åka hem (som jag inte ville göra) så åkte vi förbi torget o köpte pizza! Lite hungrig man var  Ååååååå efteråt var det SO plugg ååååååå sen mästarnas mästare åååååå sen dags för lite sova

Åå nu ska jag snart på fotbollsträning med Fanna. Föresten, på torsdag kmr jag nog inte blogga för då ska jag till Lissebeeerg med fina tjejorna!!!

Här kmr lite bilder på zöta ZALLE!! (ska bara säga att det var svårt att fota, dom är som raketer)




Så underbart söt o kramgo e han :)





Gott med mat :)



Bus med min toffla! ;)



Jag skulle lägga upp mer bilder men jag hinner inte! Måste till fotbollen! Kan lägga upp ikväll eller imorn! Hejdå!  





Commen'ts :]

Vad vill du att vi ska veta?:

Name please !:
L a t ? :]

Kontakt?: (publiceras ej)

Fyll i din blogg om du vill ha svar:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0