Spanien:D

Ja hej bloggen :)

Ja jag ska ju åka till spanien på lördag :D
Gissa vem som år glad ;)
Men ja jag ska väl packa snart och fixa lite :)
Så jag kommer vara borta i en vecka så jag tror inte att jag kommer blogga då jag är borta:P
För jag kommer nog bara chilla men jag kan försöka att ta kort så att ni får se vart vi ska bo och så :)

Ja det är ju bara jag som kommer att blogga idag för att Louise och Alva är i Göteborg med Sandra och Julia :P
Lyckos dom ju ;) Men men nu ska jag packa färdigt och sen titta färdigt på huset anubis :P Hej då ses// Elin :)

Commen'ts :]
Postat av: Pernilla

Ha det så bra i Spanien:=)

2011-05-27 @ 08:51:48
URL: http://orsundsbrofarg.blogg.se/

Vad vill du att vi ska veta?:

Name please !:
L a t ? :]

Kontakt?: (publiceras ej)

Fyll i din blogg om du vill ha svar:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0