Spotify

Hej bloggen:D

Ja nu är det nog tredje inlägget för idag rekord!

Haha jaja nu har jag precis duschat underbart! Älskar att duscha:D

Jaja men nu sitter jag och lyssnar på spotify. En annan sak jag älskar. Utan spotify ja det finns inte ord.

jag tycker att youtube är lite ovärt, för man vet inte om man hittar just den låten man vill.

Då finns spoty där med alla låtar man vill ha :D

Ja som ni vet så har vi ju denna blogg tillsammans och både Louise och Alva har laddat upp bilder förutom jag;)¨

Fy på mig men det kommer bilder i helgen för då ska jag ta med kameran och fota min kanin.

Han är ju bara för underbar så man smälter.

Hahah det här är säkert  jätte ointressant ;)

 Men jag måste ta igen alla blogg inlägg jag inte har gjort :P

Ja nu tycker jag att alla som läser denna blogg att ni säger till alla era vänner om denna blogg så vi får fler läsare.

Och man vet aldrig om vi firar om vi får hundra läsare på en vecka.


Men det kommer bara hända om ni säger till alla era underbara kompisar att den här bloggen finns och att den är väldigt rolig :)

Så nu tycker jag att ni berättar för alla puss alla läsare och glöm inte att kommetera ! // Puss Elin


Commen'ts :]

Vad vill du att vi ska veta?:

Name please !:
L a t ? :]

Kontakt?: (publiceras ej)

Fyll i din blogg om du vill ha svar:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0