SunnY DaY ! (y)

Hello beautiful readers haha <3
Nu sitter jag i bastun (mitt rum) och ska snart gö en bok recention,
om jag orkar.
Aja, men idag har det var roligt !
På svenskan i morse så hade vi en bokrecentiion som man skulle berätta om för hela klassen !
Piiiiiinsamt,
Jag skämdes som fan!
Och ja satt typ hela tin och sa Oh my gud, HAHAH <3
Aha,
Sen hade vi fyyys.
hah, d sög, för vi förlora.
Tjejerna VS boys !
Men d var roligt !
Man måste ju låta dom vinna ibland annars dampar dom loss !
Hah.
Nej men sen hade vi matte prov.
Och d gick okej ?
Kunde väll gått bättre om man säger så !
Sen iallafall så hade vi SO,
Det var kul, man gick typ in på nån sida o gkorde nå kul.
heh,
Men aah, sen vare bild.
Då gjorde vi flygplan HAH <3
Men aah,
Sen hemma har ja nt gjort så mkt.
Städat *stolt*
Jaah, sen snart ska man ut i hettan och spela fotboll !
FYFAN asså !
Jag ska nog spela fotboll hela veckan,
Imorrn så kanske jag ska träna med damlaget som dom har startat nere på LAIK.
Bara för skojjsskull!
Sen Torsdag ska jag höra om Alva eller Madde vill vara med mej och spela med 98orna !
Hah,
Men aah.
Imorrn åker Mamma o Pappa till Las Vegas iallafall !
IOch jag fick inte följa med.
Tack för den hörrni !
Men d är lugnt.
Ska nog fråga några i helgen om dom vill sova här !
Sen på lördag har jag match YEAH !
Kul, måste vara bra.
För sist mot Vattholma var nog min sämsta match *allvarlig*
Joo, så jag måste vara bra.
Sen måndag har vi match mot ESK !
Spännande !
Joo, sen imorrn har vi SLÖJJJJJD <3
Så blir jag klar med min SOL/FISKE HATT HAHAHH <3

HAHAHHAHAHAHAH, den ser typ ut såhär,
Kan ladda upp bild imorrn !
Elin gjorde oxå en annan hatt,
Men den kmr nt hon bli klar med !
Stackarn NOT !
Hon e ju i spanien den där !
Hah.
Men aah.
Nu ska jag kolla runt på datorn lite ja!
Hööörs !

Commen'ts :]
Postat av: julia

svar: jaaaaaaaaa :D

2011-05-31 @ 17:31:57
URL: http://jjuliahellstrom.blogg.se/

Vad vill du att vi ska veta?:

Name please !:
L a t ? :]

Kontakt?: (publiceras ej)

Fyll i din blogg om du vill ha svar:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0