Y E S ! :D

Gokväll !

Efter att förlora 2 matcher i helgen så fick jag äntligen vara med och vinna den tredje.
Tredje gången gilt, som man säger !
Jag va så jäääääävla närvös !
Och när vi var där så fick jag reda på att jag skulle spela höger MITT !
Har ALDRIG spelat där förr !
Usch.
Men iallafall när matchen startade så gjorde en tjej som heter Daniella mål.
Och sen vart den andra forwarden slut.
Så hon kom och skkulle byta.
Så då fick jag gå in som fooorward
Då var jag glad.
Men d som va problemet var att JAG SÖÖÖG !
Uch d var pinsamt !
Men sen fick jag gå ner på mitt. Och d sög jag på.
Men jag var bättre där än forward.
Gjorde en assist ! TJOHO !
Men iallafall.
Sen var d halvlek.
Och sen fick jag starta på mitt igen.
D gick inte så bra.
Men sen fick jag spela forward igen.
Och då gjorde jag en assist och ett mål !

Men iallafall, vi vann DM semin med 8-3 asså !

Så jaa, d gick mkt bättre för mej i andra halvlek !
Så den halb´vleken är jag nöhd med min insats.
Och Madde, Moa,Lovisa B och Mathilda var grymma !
Julia H, fick sitta på bänken som reserv målvakt!
Tyvär, hon är grym ute.
Och sannah va tyvär sjuk ! :/
Men aja.
Nu sitter ja och äter popcorn och kollar på Pirates ´-
Me Pappa.
Menvi hörs hejj <3


Commen'ts :]

Vad vill du att vi ska veta?:

Name please !:
L a t ? :]

Kontakt?: (publiceras ej)

Fyll i din blogg om du vill ha svar:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0