Zalle, Sommarlov, Gotland....

Hejsan alla glaada! Ja ja e lyckli ja jag e lyckli...! På torsdag ska vi hämta hem våran söööööta hundvalp Zalle!  Vi har förberett allting! Asssåååååååååååå gguuuuud vaad jag längtaaaaar!!!!  O om typ två veckor e det sommarlov  Kuuuuul!!!! Guu vad skönt att ligga o slappa, sola, bada, få sovmorgon i 10 veckor o va med Zalle () Sen ska jag på fotbollscup i Gotland! Näst sista dagen på cupen så kommer mamma, pappa, syster o Zalle dit så ska vi vara på semester där i 1 vecka  

Ja det var väl lite om varför jag e lycklig... Men det e ju såklart också för man har världens bästa familj!! Men nu ska jag + min bästa familj åka o köpa ny säng till mej o syster (det var länge sen, men min säng e ju så sköön, fast jag måste släppa taget)

Hejdåå! jag bloggar snart igen, pussi!

PS. jag o louise ska kanske lägga ut bilder på hur våra avslutningsklänningar ser ut

Commen'ts :]

Vad vill du att vi ska veta?:

Name please !:
L a t ? :]

Kontakt?: (publiceras ej)

Fyll i din blogg om du vill ha svar:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0