Dag 5. Favoritbilder jag tagit

Eftersom jag inte har någon bra kamera så har jag ingen favorit bild som jag tagit på en häst.
Men jag kan ta en jag tagit på Lakriz...
Och en favorit bild som en annan tagit på mig när de va ridläger.
De är klart att jag älskade alla bilder men de är en som jag älskar lite specielt.
Är jätte glad för alla bilder  ! :D
Tack så mycket! :)
Kommer ihåg de som om de va igår. Vi kom aldrig över den där jäkla stenmuren. Men sen tog du modet och hoppade som aldrig för. Jag kommer ihåg att jag va så himla glad när vi kom över känslan. Älskar den stunden.
Bilden vet jag inte vem som har tagit antingen Josse hon som gjirt designen eller Alexandra. Men älskar denna bild !
Har fastnat för denna bild som jag har tagit. Saknar dej killen. Hoppas du har det bra där uppe bland molnen.
Ture saknar dej mer än du kan ana. Älskar dej fortfarande och hoppas varje dag att du ska komma tillbaka. Älskar dej!!

Commen'ts :]

Vad vill du att vi ska veta?:

Name please !:
L a t ? :]

Kontakt?: (publiceras ej)

Fyll i din blogg om du vill ha svar:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0