Söndag:

Tjenare allihopa !
Nu har jag nyss batat och ska kanske glo på ett avsnitt M I O B I !
Nice,
Men a.
Idag då, så vaknade alva runt 10.
Sen gick vi upp och kolla på 2 avsnitt
Harper's Island !
Sen så bytte vi om och fick springa te bussen haha <3
Sen så gick vi å åt på samma som iförrgår,
Café Magnifik!
M U M S !
Sen så schoppade vi lite.
Och sen drog vi för att se matchen!
Och jag trodde faktiskt dom skulle förlora...
För jag trodde dom skulle spela på storplan och så!
Men dom spela på 5 manna ! :s
Men gissa vad...

DOM VANN MED 2-1!!
Sannah och Mickan gjorde mål,
Mickan gjorde mål när d var typ 1 sek kvar ! ;)
Fan skönt asså !

Men när vi stod och vänta med dom när vi skulle in i omklädningsrumme.
Så skvätter Lollo vatten på mig,
Och jag typ tar Julias vattenflaska och tar allt vatten i Lollos ansikte,
och HAHAHHA, hon dampa loss !
Hon typ kuta eftermig,
och jag typ springer iväg.
och sen springer vi typ as långt,
Hon är fett läskiiig !!
Fast jag fick inge vatten på mig !
Och sen när vi kom tbx,
Så typ hade alla gått in i omklädningsrummet,
Så kommer vi in bah,, piiinsamt, alla va helt tysta.
Och sen berätta Alva att när jag och lollo hade vart ute och ''sprungit''
Då satt ju alla i omklädningsrummet,
och då hade tränarna typ.
Vad är Lollo och louise nudå, åååååh, så himla jobbiga, alltid dom.
Och massa sånt HAHAH, pinsamt ! (A)
men sen så sprang jag och Alva te bussen och sen åkte vi hem,
Sen kollade jag mamma och pappa lite på Brides Maids.
Eller hur d nu stavas ;s
men nu ska jag gå,
hejhej ! <3


Commen'ts :]

Vad vill du att vi ska veta?:

Name please !:
L a t ? :]

Kontakt?: (publiceras ej)

Fyll i din blogg om du vill ha svar:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0