Älskar oss ! <3

Hejhej !
Har nyss kommit hem från en lyckad match mot Bäling,
I början av matchen,
Så var jag GRYMT otaggad, och var 80% säker..
På att vi skulle förlora,
ahh, EMO ?
nej men sen i första halvlek gick d inge bra,
Låg under med 0 - 1 .
Så då var man lite nere och taggad,
Men sen i början av andra,
Då jävlar ska ni veta !
Vinst med hela

5-1 !

Så jävla bra gummor ! <3
Så d var grymt skönt,
Yes,
Och nu kommer mitt ego fram och jag måste säga att,
Jag är nöjd med min insatts i andra halvlek,
Och att jag gjorde 3 mål  (a)
hihihi
S¨å jag är nöjd,
Och alla andra var as grymma !
Men ah, resten av målen gjorde
Sannah på straff, as snyggt !
Sen Lollo, grymt !
Det var så grymt roligt att spela idag,
För man ,
...
Asså jag kan inte förklara
Man. Kände '' Lagandan''.
Asså alla var liksom glada,
Och då spela vi bättre !
Så jag typ gick oh log på plan ! x) <3
Så d var roligt,
Och jag älskar min och Lollos målgest !
Highfive, hjulning (y) <3
Så jävla grymma ! <3

Älskar er tjejs ! <3






Och nu håller jag på att fixa mig lite,
Ikväll ska jag och Madde ut och äta med 96orna.
För att vi var med och spelade med dom i DM,
Så då skulle vi ha en middag för segern,
Så d kommer nog bli mysigt !

Men har inget mer att säga,
Ska gå nu, hejhej ! <3


Commen'ts :]
Postat av: Hanna - FOTO

Hahha tycker bilden var väldigt fin!

Di var ännu grymmare!!!!!♥

2011-09-17 @ 17:36:14
URL: http://hhannapersson.blogg.se/

Vad vill du att vi ska veta?:

Name please !:
L a t ? :]

Kontakt?: (publiceras ej)

Fyll i din blogg om du vill ha svar:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0