Beslutsångest ;ooo

Heejsan :)
Ja jag ska ju göra om mitt rum så ska jag ha schabloner i mitt rum :)
Och då har jah hittat fina texter jag vill ha men problemet är att jag vet inte vilka jag ska välja ;oo¨
Jag har :
YOU WILL NEVER WALK ALONE.  Super fin tycker jag sen har jag :
Smile at the world and the world will smile back to you.
Ahh också super fin !
Be the change you want to see in the world. Fin !
Live your life white eyes wide open.
Skit fin text .
Drömmarna är faktist det som driver oss framåt .
Jag vet inte vilken jag ska ta ska ha typ tre eller fyra stycken. Ahh jag vet inte vilken jag ska ta ;ooo
Beslutsångest. se !


Commen'ts :]
Postat av: Cissi

Smile at the world and the world will smile back to you är min favorit ;)

2011-09-12 @ 21:19:43
URL: http://forfour.blogg.se/

Vad vill du att vi ska veta?:

Name please !:
L a t ? :]

Kontakt?: (publiceras ej)

Fyll i din blogg om du vill ha svar:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0