Dumma blogg! -.-

Hej! Jag är irriterad! -.-
Våran blogg har typ nå virus elr nått! Iaf för mej o Louise för det funkar inte för oss...!
Det står nått om nå SKRIPT :-S Är det nån som vet vad det är skriv gärna en kommentar!
Blir jättearg, jag kan inte gå in o kolla på inläggen elr nånting så jag får göra det på blogg.se, men det är ju inge kul! Det har inte funkat på flera dagar!!! ÅÅÅhh... -.-

Idag i skolan hade jag världens huvudvärk hela dan :/ Det är jag också irriterad på, fast vem är inte det om man har huvudvärk? Så det var jätteskönt att komma hem o sova. Vad skönt det ska bli att sova i sin säng ikväll! Vet inte varför jag är så trött...

Hahaa igår hade vi ju fotbollsträning o vi spelade tränigsmatch.
O en gång när Bellan hade bollen tog jag den (hihi), o när Bellan försökte ta den igen haha x).... gjorde vi världens vurpa mitt i leran x)
Hennes arm kom under min kropp och hennes huvud låg typ under mina fötter xD Hahaa det var jättekul ;D
Alla asgarva o vi bara låg där, hahaa det var lite pinsamt ;D
O jag måste bara säga att jag o Louise äger! (not) När vi körde nånting där bollen inte fick nudda marken så åkte jag o Louise ut först, båda gångerna! Hahaa vad bäst vi är! Aao det var lite pinigt....

Japp det var det jag hade att säga nu ;) Hejdå!! :)


Commen'ts :]

Vad vill du att vi ska veta?:

Name please !:
L a t ? :]

Kontakt?: (publiceras ej)

Fyll i din blogg om du vill ha svar:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0