EEEY !

L  O  L  !!

Haha, kolla nyss vad tjejrna hade gjort för inlägg,
Och båda har gjort saker jag har gjort,
HAHA,
D har uinte blivit nå inlägg för mig idag,
Inte blogghumör,
Men aah,
Jag mammma o Joys drog in till uppsala och kolla lite,
Köpte inegt men aah !
Sen så efter d så åkte vi ner till mammas jobb,
Och kolla på tapeter, ska göra om mitt rum, !
Sjukt najs !
jag ska ha vitt,
Lite blåått och rooooosa !
Nice,
Så får se hur d blir,,
Men iallafall,
Hade sedan ''myskväll' med föräldraarna ;) <3
Mysigt d me,
Godis, Chip, Grönsaker, Dipp, Bakadpotatis, kan d bli bättre, NEJ ! <3
Sen så kollade vi på Big Momma 3 ! <3
GRYYYYM, :D
haha,
Sen gick jag och mamma upp och kollade på 2 avsnitt av
PRETTY LITTLE LIARS;
Älskaälskaälskaälskaälskaälskaälska ! <3
men nu är jag trött och ska söööva,

C H E E R I O ! <3

bjuder på mig själv ! ;)

Commen'ts :]

Vad vill du att vi ska veta?:

Name please !:
L a t ? :]

Kontakt?: (publiceras ej)

Fyll i din blogg om du vill ha svar:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0