Fanna bk ! <3

OMG, jag har tiniyus just nu :s

hah, nej men ah,
Idag har d var grymt må jag säga !
Efter skolan så bakade jag och mamma.
MUMS,
Äppelkaka och nå kladdkaka mee kokos,
M U M S !
Ah,
Och sen åt vi jätte god mat, mormor o morfar kom hhit och åt !!
Sen så åkte vi till träning,
Alva Madde o jag,
Och d var så gryyyyymt roligt !
Hah,
Iallafall när vi körde match,
D hell regna,
Och aah, d var grymt kul,
Typ as lerigt och ehhe !
Nej men d var irriterande,
För d var 3 konstiga tjejer, som stod på avbytarbänken,
HIHIHIIHIHHI,
Som var taskiga,
hanna, Moa o BELLAn,
Satt, hatar dom hihhiihihhihihihi
Nej men d var roligt,
Stod i mål oxxå,
D gick ju sådär !
hah, släppte bara in 2 mål...
Nej men d var kul,
Och vart ju INTE lerig (;
HAha,
Nej mwen sen frågade Anders mig o Madde och vi ville spela med Ulaget,
IMORRN,
Jag bah -.-'
Så vi ska åka in till Tierp, sen sen fredag kväll,
Myyyyyyyyyyyyys -.-'
Haha,
IOch sen ska vi spela mot serieledarna jag bahh (yyyyyyy)
ahha, nej men hoppas d går bra !
men vi hörs,
Kramisar ! <3

 <3

Commen'ts :]

Vad vill du att vi ska veta?:

Name please !:
L a t ? :]

Kontakt?: (publiceras ej)

Fyll i din blogg om du vill ha svar:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0