Foto - Random

Fula bilder nurå !








Haha, ja jag har kul liv.
Nej men jag gör inget typ,
Finns inget att gö idenna värld.
Haha, drev,
Men iallafall.
Runt kl 6 så äre träning.
Eller vi åker in då.
Så det blir väll kul !

Men ialllafall,
Heeelt slut efter idag,
För Jag Alva och Madde,
Har fixat nästan ALLT,
Till skolIF,
Och har man får hjälp NEJ?
Eller jo, Sandra och Lisa hjälpte till !
Och åååh, funderar att sluta,
värdelös.
Ingen annan vet vad man ska göra !!
Blir less!!
men aja,
Tur att vi finns då ! (;
Nej men.
Inget att säga faktiskt !
Men hörs !

Commen'ts :]
Postat av: Elliiin

Du kunde ju sagt någe ;)

2011-09-01 @ 17:06:12
Postat av: Louise

Du såg ju hela tin vad vi gjorde och så, och du kunde ha fråge ;)

2011-09-01 @ 21:18:49
Postat av: Elin

Nej jag såg nt va ni gjorde men madde sa att ni gick runt och fråga alla killar om dom ville va me i dm för killarna hade inge lag . Då skulle de bara se dumt ut om vi va ett helt gäng som skulle fråga, och jag trodde vi va färdiga me allt.

2011-09-02 @ 06:53:07

Vad vill du att vi ska veta?:

Name please !:
L a t ? :]

Kontakt?: (publiceras ej)

Fyll i din blogg om du vill ha svar:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0