Hemma :)

Heejsan :)
Just nu sitter jag vi facebook och bloggar lite :)
Smsar och lite smått och gott ;)
Ja idag va de ju skola vilket de mommer va hela veckan ;)
Haha nej men de är kul men ändå nt :P
Aja jag ska träna lite till på engelska läxan och sen ska jag fixa mig för sängen :P
Vill lägga mig tidigt så jag kan va pigg för en gång skull xd
Jaja men nu ska jag träna på läxan :)
Men när jag tittar på statistiken ser jag ju att de är några stycken men blir så jävla nyfiken på vilka de är !!
Ahh men de kommer nog förbli en hemlighet ;)
Haha aa men just nu fick jag en jätte lust att smsa slut på alla mina sms xD  Haha ja jag är lite udda men skriv för och efternamn så kan jag lära känna alla läsare lite ;)
Haha xD Jaja ses puuussss ;)
Bild på meee :P

Commen'ts :]

Vad vill du att vi ska veta?:

Name please !:
L a t ? :]

Kontakt?: (publiceras ej)

Fyll i din blogg om du vill ha svar:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0