herreguuud, tröööött !!

Hejhej !
Nu har jag Bakat och fixat heeeeeeeeeeeeeeeelta tiden efter skolan !

Ikväll kmr ju Westerbergs hit,
Och d kommer ju bli kul,
Men jag har iallafall fixat efterrätt.
Och Tzatsiki !
Men efterrätten blev,
''tre små rätter''
Hihhihihi,
Det är såhär små skålar som jag har gjort olika saker i,

1. HallonMuosse.
2. Bär med vitchoklad.
3. Kladdkaka.

Liiiite mättande, men ändå.
Gött !
Skönt att de är klart !


men idag iallafall,
Har jag vart seg,
Asså jag har inte orkar jobba,
Det enda som var rolig var idrotten.
Där var vi bara tjejer.
Och då hade vi lite Friidrott.
Och det gick bra.

Iår får ju vi betyg,
Så d är viktigt, jag vill lixom ha bra betyg i idroott !!
Men aah,

Vi körde tresterg, stilla stående
,
Asså man tar ingen sats,
Och där fick jag A, (MVG)

Sen körde vi vanligt Tresteg
,
och där fick jag oxå A (MVG)

Sen körde vi att man skulle kasta en boll så långt som möjligt,
och d är jag lite sämre på.
Men aah (;
Då fick jag C (VG)

Så jag är ganska nöjd endå !

Men aah, inget mer att säga.
Men vi hörs,
Cheerio !! :) <3

Commen'ts :]

Vad vill du att vi ska veta?:

Name please !:
L a t ? :]

Kontakt?: (publiceras ej)

Fyll i din blogg om du vill ha svar:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0