igåår så..

hejhej !Nu har jag städat lite hemma !
Goood girl Louise (y)
Nej men.
Igår var ju kanon !
Var ju med Emil och Manada,
Det var jätte roligt,,
Ni kan se lite bilder på Josses blogg HÄR.
Men aah,
Vi åt grillat,
Och sen dansade vi hemma hos Emil o Amanda hihihihihihih !
Och sen tog vi lite kort,
Och typ körde Fifa,
Jag och AManda !! :)) <3
Jag vann dåra.. (;
Nej men jag kom typ hem från dom runt 1,
Så det var kul.
Är ganska trött nurå !!
Men ah,
Nu ska jag chilla lite,
Tagga Match ?
Spelar med Ulaget/Juniorer ? :s <3
Kan nt förklara.
Men jag och Madde ska spela med dom, så vi får se hur d går !
Men annars hörs vi,
Krramm :) <3

Några fula bilder kommer sen från igår kanske ;( <3

Commen'ts :]

Vad vill du att vi ska veta?:

Name please !:
L a t ? :]

Kontakt?: (publiceras ej)

Fyll i din blogg om du vill ha svar:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0