In the Tidning !!

Hejhej !
Jag såg idaag att jag har vart med i tidningen,
Jag visste inte d,
Elelr asså dom sa nått om d på träningen men,
Jag visste inte riktigt !
Iallafall,
Jag spelade ju med Ulaget idaag,
Div. 4
Och då stod d s¨åhär:

EIS - Skuttunge       6-1

Efter en mycket väl genomförd match stod EIS som egrare med klara 6-1 mot Skuttunge.
-Vi spelade stabilt bakåt, med målvakten Emma Lindquist i spetsen, säger tränaren Mikael Pettersson.
Ledningen 2-0 i paus blev till slut 6-1.
- vi var ovanligt effektiva och gjorde mål opå våra chanser.
Förutom målvakten Emma, extra plus till Louise Görling (Min syssling btw) och 97:an Louise Andersson, som i sin första match svarade för 2 av målen,
Övriga mål skyttar vad Ida 2, Emelie, Anna.

Enköpings Posten BTW.

Så d var lite kul !
Men aja,
HÖÖRS,


Commen'ts :]

Vad vill du att vi ska veta?:

Name please !:
L a t ? :]

Kontakt?: (publiceras ej)

Fyll i din blogg om du vill ha svar:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0