joråå!

trött, så blir anbbt inlägg.

Idag spelade jag iallafall med U laget,
Dom lite äldre,
Åldrar från 90-97.
Asså dom flesta 96 0 97 or,
Spelar nog nt med dom,
Asså,
Dom är nog bara me på vissa matcher,
97 iallafall !
Men aah,
Det gick kanska bra !
Jag fick spela på topp YES !
Och första gick nt så bra,

Gjorde ett mmål,
Eller jag fick den i bakhuvet på en hörna men ;)
Nej men vi låg före med 3/2-0 i första,
Så d var good.
Sen så i andra gick d faktikst ganska bra.
Har ju aldrig spelat med dom här förr.
Så det var roligt !
Sen Andra då.
Då gjorde jag ett till mål :Doch sen tillslut vann vi med

6-1 ! :) <3

Så det ar roligt,
Sen nu på kvällen har jag vart själv hemma,
Med hundarna,
Och kollat på tv och sånt,
Mamma o pappa kom hem typ 22.?
Så d var ganska skönt,
Men nu ska jag nog somna,
Och tagga för imorrn !!
Så det blir skönt.

Match imorrn mot Wattholma,
Slutspel, VIIKTIG,
Måste vinnar dåra.
men somdagt, vi hörs !!
 <3

Commen'ts :]

Vad vill du att vi ska veta?:

Name please !:
L a t ? :]

Kontakt?: (publiceras ej)

Fyll i din blogg om du vill ha svar:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0