Lite smått o gott ;)

Hej allihopa! :) Nu har jag inte bloggat på ett tag, förlåt!

Idag (som Louise redan har skrivit om) så hade vi match mot Wattholma, vann med 1-0 :) Skönt! Bra spelat tjejor!
Efter matchen åkte jag, mamma o Zalle till granngården o skulle leta efter ett sele till honom, men inget passade... Men jag hittade iaf ett par ridbyxor, ehövde jag verkligen! och ett par ridstrumpor.
Efter det skulle vi till Arken Zoo men det var stängt, sen gav vi oss av till Ica Maxi för att köpa äckligt ris -.-
Eeeeefter det vart vi hungriga så vi åkte till Max... maxmål ska det va! ;)

Imorn så blir det INNEBAAAANDY!! :D Första träninen för säsongen!! Ska bli jättekul!! :D Får se hur det går... ;)
Innan träningen så ska jag vara nere i örsa med sandra! Köpa nå mellis o gå runt lite. ;)

För alla som inte visste så är det idol idag om 5 minuter! Fast det är inte lika bra längre tycker jag... Men men ska kolla på det iaf ;) Har lite gooooodis kvar sen igår också ;) Muuums! Ne nu ska jag byta om till pyjamas o så! :) Chao! <3

Commen'ts :]

Vad vill du att vi ska veta?:

Name please !:
L a t ? :]

Kontakt?: (publiceras ej)

Fyll i din blogg om du vill ha svar:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0