Min drööööööm häst !!!

Hej tänkte visa er min dröm häst !!
Trevlig arab-tjej. Hästar säljes
Typ: Araber -  Inriktning: Allround -  Kön: Sto -  Födelseår: 2007
Namn: Cas Cimberly
Positiv arabtjej med go. Lättlärd och rolig att ha och göra med. Säljes till person med vilja och lust att vidareutveckla henne. Ta chansen och forma denna tjej till vad du vill ha. Cimberly är som araber är mest - samtidigt är hon stabil och flyger inte i taket för småsaker. Bör ses!
Inridning påbörjad (tömkörd, löshoppad, hängd och sutten på).
Pris 27 000 kr
Vill ha!!!!!!!!!! Vad tycker ni om den här fina tjejen ?? Vill ha lite tips om man ska köpa hon :)

Commen'ts :]
Postat av: Anonym

Asså, ja vet inte riktigt om ja tycker att du ska köpa ett 4-årigt arabsto som inte är inriden, tror inte riktigt att du förstår vad du ger dig in i.. Att rida in en häst är ju liksom inte som en dans på rosor precis, sen såg ja att det stod "Cimberly är som araber är mest" Vilket betyder väldigt fjompig!

Visst, sen står de att hon inte flyger för SMÅsaker, men de lite större sakerna då?

De ja menar är att du ska verkligen vara 110% säker på om du ska köpa henne!

Annars så är hon jättefin o så! :)

2011-09-04 @ 11:24:02
Postat av: Elin

De va gulligt att du kom me ett tips :D

Men jag vet precis vad jag ger mig in på:) Jag har ganska mycket kunskap om hur jag ska gå till väga med olika problem och, ja visst araber kanske inte är det smartaste köpet men jag tänkte inte börja med att rida henne utan att jag kör frihetsdressyr :) Och sen om jag behöver har jag alltid underbara kompisar som kan väldigt mycket med :) Men det va fint de du skrev men jag är mer än 110% säker att det är denna häst jag vill ha om jag ska köpa henne :)

2011-09-04 @ 20:01:40

Vad vill du att vi ska veta?:

Name please !:
L a t ? :]

Kontakt?: (publiceras ej)

Fyll i din blogg om du vill ha svar:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0