MITT RUUM !!

Hejhejjjj !
Nu har några sagt att dom ville see mitt rum,
Fast jag skulle lägga upp bilder iallafall !
Men aah.
Eftersom jag skrev aatt jag älskade d så mkt,
Så kanske alla tror att d är vääääääääääärsta rummet,
Men asså,
Jag ville bara ha d lätt och fint typ :D <3


FÖRE bilder, inte nå bra men...





NUUUUUUU::



Jag gillart iallafall ! <3


Aah, dålig bild på hur tapeterna ser ut,
men den ena är randig,
Och fondtapeten är d text på, syns typ bara i vissa ljus,



Men jag är iallafall SKIT NÖJD ! <3

Nu ska jag kolla på IDOL,

Commen'ts :]
Postat av: matilda

jäättefint ju :)

2011-09-19 @ 20:25:26
Postat av: Anonym

Asfibt Louise

2011-09-20 @ 14:09:22
Postat av: Alvaa

Jättefint Louise! Gillart! ;D <3

2011-09-20 @ 14:11:06
URL: http://assovilixombahshit.blogg.se/

Vad vill du att vi ska veta?:

Name please !:
L a t ? :]

Kontakt?: (publiceras ej)

Fyll i din blogg om du vill ha svar:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0