Mobilbloggar

Hejhej Nu har jag kommit hem från. Tränningen Och jag är sjääälv hemma :(((( För mamma är med josse på akademiska För hon har blivit biten av nå random djur.... Aja, Men idag var ju vi på stan. Grymt mysigt. Vi åt där, alla tog nachotallrik. MUMS Sen så filade vi åxå D var grymt kul:D Vi dansade och sjöng där me jahaja. Aja och sen så hade vi träning. D var faktiskt ganska kul. Förutom att jag fick ont i svanskotan och min sträckning :((( Men annars var d kul, Och Matilda Sköld är cp !!;) Hahha, nej men d var kul Aja nu ska jag somna och vänta på att alla ska kommma hem Pappa sover borta idag och aa D är bara att hoppas att Mami o joys kmr hem snart :/ Aja, cheerio !!!!:))

Commen'ts :]

Vad vill du att vi ska veta?:

Name please !:
L a t ? :]

Kontakt?: (publiceras ej)

Fyll i din blogg om du vill ha svar:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0