No Internet

Hejhjen !
Inte bloggat på ett tag,
Inte haft nå Internet.
men aah,
Idag Hade vi ju Match,
Och Jag stod INTE i mål,
Vi hade en 99a, som tur va !
Älskar henne nu, ahhaha, nej men.
Aah.
Men jag kan säga,
Aatt om jag hade stått imål kanske d skulle gått bättre,
Det var helt otroligt va dålig jag va !
Sämsta matchen någonsin för mig, OCH laget.
Vi spelade så kasst så att nej..
Otroligt...
Men vi vann iallafall med 5-2.
Men vi sög..
Sen skulle vi dra iväg till fotbollsträning.
Och så skulle mamma o pappa ta med min foptbollsväska,
Och hmm, vad hände,
Jo dom glömde.
Så jag spelade med match saker, och inneskor.
Men träningen var rolig ändå.
Jag och Lollo garva lite hela träningen, satt d var kul.
Haha, jaag va typ med Lollo hela tin,
Det va fett kult jut :D <3
men nu ska jag sova,
Något trött?
Men vi hörss !! <3
Cheerio !

Commen'ts :]

Vad vill du att vi ska veta?:

Name please !:
L a t ? :]

Kontakt?: (publiceras ej)

Fyll i din blogg om du vill ha svar:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0