På dejt med sängen !!

Hejhopp !
Nu ska jag snart dra och sova,
SKÖÖÖNT !
Och kolla på Jurassic Park hhihihihihi !
Den ä grym ju !
Nej men aah,
Träningen var ganska rolig,
Men d gick prutt för mig -.-'
Men aja,
MATCH I HELGEN !
MATCHER*****
Joo,
På Söndag är d ju vanlig match, eller asså,
Med vårat lag, Fast d är en viktig match mot Vattholma.
Slutspel.
och sen nu på träningen då fråga Anders om jag ville spela med
Utvecklingslaget,
Så jag ska spela med dom på Löööördag !!
Madde ska oxå spela !
Så d blir najs !
Fast jag är nervös,
Tänkt om ja nt får spela topp !
Prutt.
IHHIHIIHHIHIIH !
Nej men nu är jag grymt trött,
Kramisar iallafalll !! :D <3


<3

Commen'ts :]

Vad vill du att vi ska veta?:

Name please !:
L a t ? :]

Kontakt?: (publiceras ej)

Fyll i din blogg om du vill ha svar:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0