Reality sucks!

Hej idag på svenskan så pratade våran lärare med oss och sa att våran halv klass skiljde sig lite från alla andra halvklasser.
Hon sa att våran va livligare och att den va lite falsk. Att de går ganska mycke skit snack just nu och att vi borde inte kommentera på allt och alla och att vi ska va tysta istället för att vi är ganska livliga.
Men sen sa hon att vi va den som va typ roligast att jobba me för vi kunde skratta och ha kul inte för att alla andra inte har kul men vi är lite speciella.
Så prata vi om de.
Men iaf jag vill dissa lite .

Folk som har det lite svårt och typ säger att verkligheten suger och att bara i drömarna är de bra.
Blir så trött på de. Ahh så här är verkligheten och de kan man inte ändra på lixom.
Så shut the f**k upp och va glad för att ni inte är dom barnen som blir utnytjade och dom somm svälter.
Ja de va min diss

Haha ja det blir ett lång inlägg ;)
När man blir äldre så får man ju finnar och typ nästan alla har ju något knep för att få bort dom.
Och jag har garniers produkter. Dom är riktigt bra faktist. Kan nt va utran de.
Men det jobbigaste är när jjag måste sminka av mig så har jag ett skum från apoteket så tvättar jag av mig sen så ska jag typ som ett till skum som jag tvättar birt för att få bort finarna sen har jag typ som en ansiktskräm som jag har efter allt skummande ;) Haha ja men de tycker jag är jobbigast just as ju know ;)
Jaja nu ska jag titta på hur många lingon finns de i världen ses :)
Bild på mig och min fina pyjamas (stav ) :P

Commen'ts :]

Vad vill du att vi ska veta?:

Name please !:
L a t ? :]

Kontakt?: (publiceras ej)

Fyll i din blogg om du vill ha svar:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0